Photobucket
href="http://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=5842106512496232229" target="_blank" rel="nofollow" title="follow me :D" imageanchor="1" style="margin-right: 1em; margin-right: 1em;">
Online Diary
click on the dropdown menu to navigate through this blog

abg saya dah kawin . esok saya pula :P
May 29, 2011 ★ Sunday, May 29, 2011 │ (0) angels
salam . selamat zohor semua orang. diyana amalina baru ja sampai umah pagi tadi.dalam pukul empat pagi = =
kelmarin kenduri belah terengganu . kakak ipaq punya rumah .series ! baru taw . lain negeri lain budaya. lain cara dan lain lain = = . malam sebelum tuh . tengok abang akad nikah .wah sangat cool :B .dengan sekali lafaz ja ,maka abang dah x bujang lagi .hehe 
dan diyana amalina baru taw jugak . kat terengganu dia punya lafaz akad nikah very the simple . selalu tengok tv kan kan . lafaz dia macam aku terima nikahnya nur diyana amalina binti abdul rahman dengan mas kawinnya ............ HAHA . miang gila . contoh saja = = . okeh try to imagine kalu akad nikah sebut nama diyana amalina nih mau x semput ? so kepada siapa siapa bakal ku nanti . be prepared! XD .
TAPI . kat terengganu ''aku terima nikahnya dengan mas kawin seperti yang tersebut'' . wht the ?? sangat simple.
xpa xpa . mcam mana pom . dah kawin dah sah . next year dapat anak sedara HAHAHEHEHE


**p/s gambar xdak = =**
selamat pengantin baru . abg series adik adik sedih abg ada isteri huhu .jangan lupa saya XD




ini dah ada gmbar :D


majlis akad nikah . kahwin :D:D














Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later



Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend

Facebook nurul ain
Twitter nurul ain
Tumblr nurul ain
Blogskin nurul ain
Layout (c) sweet.m!sery
Re-edited by nurul ain
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
abg saya dah kawin . esok saya pula :P
May 29, 2011 ★ Sunday, May 29, 2011 │ (0) angels
salam . selamat zohor semua orang. diyana amalina baru ja sampai umah pagi tadi.dalam pukul empat pagi = =
kelmarin kenduri belah terengganu . kakak ipaq punya rumah .series ! baru taw . lain negeri lain budaya. lain cara dan lain lain = = . malam sebelum tuh . tengok abang akad nikah .wah sangat cool :B .dengan sekali lafaz ja ,maka abang dah x bujang lagi .hehe 
dan diyana amalina baru taw jugak . kat terengganu dia punya lafaz akad nikah very the simple . selalu tengok tv kan kan . lafaz dia macam aku terima nikahnya nur diyana amalina binti abdul rahman dengan mas kawinnya ............ HAHA . miang gila . contoh saja = = . okeh try to imagine kalu akad nikah sebut nama diyana amalina nih mau x semput ? so kepada siapa siapa bakal ku nanti . be prepared! XD .
TAPI . kat terengganu ''aku terima nikahnya dengan mas kawin seperti yang tersebut'' . wht the ?? sangat simple.
xpa xpa . mcam mana pom . dah kawin dah sah . next year dapat anak sedara HAHAHEHEHE


**p/s gambar xdak = =**
selamat pengantin baru . abg series adik adik sedih abg ada isteri huhu .jangan lupa saya XD




ini dah ada gmbar :D


majlis akad nikah . kahwin :D:D














Photobucket
OLDER POST | NEWER POST

C-CLOWN - Shaking Heart .mp3

Found at bee mp3 search engine